On 25th January 2021 our third-grade students dealt with the next Erasmus+ project activities related to the topic of love (“Me and others” area).
25 stycznia 2021r. uczniowie klasy trzeciej zrealizowali kolejne zadania w ramach projektu Erasmus+ związane z tematem miłości (obszar projektowy „Ja i inni”)
The lesson started with a task proposed by the Macedonian school, that is, “Heart” jigsaw puzzle. In this task, each pupil had to write one word associated with love on a small piece of the puzzle. Afterwards, the students put their pieces together and made a paper heart.
Lekcja rozpoczęła się ćwiczeniem zaproponowanym przez szkołę macedońską, tzw. układanką „Serce”. W tym zadaniu, każdy z uczniów musiał napisać na małym kawałku układanki jedno słowo kojarzące mu się z miłością. Następnie, uczniowie ułożyli odpowiednio swoje kawałki układanki w jedną całość, tworząc papierowe serce.
During the class our third-grade students were also involved in a discussion about the ways and situations in which love can be shown. As a result, we managed to create an online mind-map in which we tried to complete the sentence: “Love is when…”.
Podczas lekcji nasi trzecioklasiści podjęli również dyskusję dotyczącą sposobów i sytuacji, w których możemy okazywać miłość. W wyniku tej dyskusji udało się nam stworzyć mapę myśli online, w której próbowaliśmy dokończyć zdanie: „Miłość jest wtedy, gdy…”
After the discussion, the pupils read a short comic about a greedy king Midas who at the end of the story realized what is important in life.
Po dyskusji, uczniowie przeczytali krótki komiks o chciwym królu Midasie, który na końcu historyjki uświadomił sobie co jest w życiu ważne.
Then, we were listening to the story.
Później posłuchaliśmy tej historyjki.
Finally, our third-grade students were working on the proposals of rules for our project Moral Compass.
Na koniec, nasi trzecioklasiści pracowali nad propozycjami zasad do naszego projektowego Kompasu Moralnego.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz